O nákupu

Co zde najdete:

 

 

DOPRAVA PO ČESKÉ REPUBLICE

Zásilkovna PPL Parcel shop PPL
 Cena balíčku
 do 3.499 Kč
119 Kč 59 Kč 99 Kč
 Cena balíčku
 nad 3.500 Kč
ZDARMA ZDARMA ZDARMA

 

Zásilkovna
Při volbě dopravného na Zásilkovnu si vyberete místo, kam chcete balíček doručit. Od Zásilkovny Vám přijde SMS a email, ve kterém naleznete kód pro vyzvednutí balíčku. Dodání na cílovou adresu je do 3 dnů od odeslání. 

PPL
Kurýrní služba PPL Vám doručí balíček na Vámi zvolenou adresu. Doručení je většinou do 1-2 pracovních dní od odeslání. Od kurýra Vám přijde SMS s datem a časem doručení. 

Doručení do PPL Parcelshop/Parcelboxu. Vyberte si z téměř 3 100 výdejních míst. V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu. 
V Parcelboxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu. Doručení je většinou do 1-2 pracovních dní od odeslání. Od kurýra Vám přijde SMS s datem a časem doručení. 

Pokud balíček objednáte (a uhradíte při platbě Převodem) do 11 hod., ten den ho dopravci předáváme:-).

 

DOPRAVA DO JINÝCH ZEMÍ

Chcete doručit balíček do jiné země? Neváhejte nás kontaktovat na emailu prodejna@botickovchrudim, kde Vám sdělíme, zda je to do Vaší země možné a jaká je cena dopravného.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Reklamace na kamenné prodejně
Reklamované zboží nám přineste na prodejnu spolu s dokladem o koupi. Reklamační protokol sepíšeme společně na prodejně.

Reklamace zboží přes e-shop

  1. Vyplňte Reklamační protokol, do kterého uvedete popis závady zboží, číslo faktury, vaše jméno a tel. číslo.
  2. Budeme rádi, když nás o reklamaci budete dopředu informovat prostřednictvím emailu prodejna@botickovchrudim.cz
  3. Zašlete nám zboží spolu s Reklamačním protokolem na adresu provozovny, můžete ho také doručit osobně. 
    Botičkov Chrudim
    Fibichova 196
    537 01 Chrudim
  4. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme s výrobcem jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme Vám nové zboží nebo Vám vrátíme peníze (to v případě, že už zboží nebude v naší nabídce).
  5. Pokud nám zboží zašlete na dobírku tak nebude přijato. 

Zboží bude k reklamaci přijato pouze řádně očištěné.

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou věc, nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Detaily k uplatnění vady zboží nalezte ZDE (článek VII. Práva z vadného plnění)

 

Záruční doba

Záruční lhůta je 24 měsíců od data převzetí produktu. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ do 14 dnů od jeho zakoupení

Zboží zakoupené přes internet můžete v souladu s občanským zákoníkem (paragraf 53, odstavec 7) vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. My Vám vrátíme peníze na Váš účet. U zboží, které již nemá původní obal, nemá visačky, bylo použito, opotřebováno, poničeno, či dokonce zcela zničeno nebude možnost vrácení akceptována. Mějte prosím na paměti, že použitím či vypráním, ztrácí nové zboží svou hodnotu, a je pro nás tudíž dále neprodejné. Proto si raději zboží vždy nejprve prohlédněte a vyzkoušejte, než odstřihnete visačky a začnete jej užívat.

1.1 Do 14 dnů máte právo jako spotřebitel odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. U zboží dodané po částech se počítá převzetí poslední dodávky, u pravidelné opakované dodávky se počítá převzetí první dodávky zboží.

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat eshop formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo faxem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Nárok na náhradu škody za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.

2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.


Zboží prosím vracejte:

  • V původním obalu (pokud zboží původní speciální obal má)
  • Se všemi původními (neodstřiženými) visačkami, nálepkami a podobně
  • Vyplňte a přiložte prosím FORMULÁŘ
  • Informujte nás prosím předem o skutečnosti, že budete zboží vracet

Místem pro uplatnění reklamace či vrácení zboží je provozovna/prodejna patřící prodávajícímu, ze které bylo zboží zasláno.

Kupující může uplatnit reklamaci či vrácení zboží osobně, nebo zasláním přepravní službou na adresu: Botičkov Chrudim, Fibichova 196, 537 01 Chrudim, tel.: 773 700 420, prodejna@botickovchrudim.cz

Zboží, které nám zašlete na dobírku nebude přijato.

 

FORMULÁŘE

Vzorový formulář odstoupení od smlouvy do 14 dnů od jeho zakoupení

Vzorový formulář pro uplatnění reklamace